Weekendowo :)

Weekend to czas, kiedy rodzice zazwyczaj mogą poświęcić swoim pociechom więcej czasu 🙂 Postanowiłam więc podzielić się pomysłem jak umilić dziecku czas i wywołać jego zainteresowanie i uśmiech. Końcowy etap metody Glenna Domana polega na własnoręcznym wykonywaniu książeczek, które swoją tematyką zazwyczaj nawiązują do doświadczeń dzieci. Takie lekturki są dla najmłodszych szczególnie interesujące. Możliwość oglądania swoich zdjęć w książce sprawia im wiele radości, a motywacja do czytania jest znacznie większa niż w przypadku innych książek.

Ja jakiś czas temu wykonałam dla mojej kilkuletniej siostry coś na kształt takiej książeczki, tylko w formie prezentacji multimedialnej. Tematem prezentacji była wycieczka Emilki do Dinozatorlandu. Prezentacja nie musi być wykonana przez mistrza programów multimedialnych, aby cieszyła dziecko 😉 Wystarczy kilkanaście slajdów z dużymi fotografiami i krótkimi, prostymi zdaniami tworzącymi historyjkę. Ważne jest, by w książeczce/prezentacji często powtarzało się imię dziecka.

Moją prezentację zamieszczam poniżej:

Logopedia – książeczka doświadczeń dziecka

Napisane w Czytanie, Zajęcia przedszkolne

Skomentuj

Kategorie
Kup i polecaj:
Przygody Fenka - nowego bohatera
z Bielska-Białej!
Seria Dobre zachowanie
Kalendarz
Styczeń 2014
Pon W Śr C Pt S N
« Gru   Lu »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
