Szybkie i proste rysowanie

Jedna z mam opowiadała mi ostatnio jak to Jej pociecha ciągle prosi „Mamo narysuj mi gąskę, myszkę, dinozaura, kaczuszkę, sowę, słonia….”… ciąg życzeń nie ma końca 😉 W sumie nie ma w tym nic dziwnego i wszystko byłoby w jak najlepszym porządku, gdyby nie fakt, że wspomniana mama zdolności plastycznych raczej nie posiada, a narysowanie słonia czy dinozaura już na pewno przekracza Jej możliwości. Zainspirowana tą sytuacją, która z całą pewnością powtarza się w niejednym domu postanowiłam rozpocząć cykl postów poświęconych właśnie rysunkowi. W każdym z nich pokażę jak w prosty i szybki sposób narysować poszczególne zwierzątka. Mam nadzieję, że stanie się to pomocą dla rodziców i ucieszy dzieci 🙂

Na początek gąska:

SKMBT_C353 14033108200Zaczynamy od prostych kształtów i stopniowo przechodzimy do bardziej skomplikowanych. I narysowanie gąski nie jest już takim wielkim wyzwaniem, a efekty naprawdę cieszą 🙂

Napisane w Zajęcia plastyczne, Zajęcia przedszkolne

Skomentuj

Kategorie
Kup i polecaj:
Przygody Fenka - nowego bohatera
z Bielska-Białej!
Seria Dobre zachowanie
Kalendarz
Marzec 2014
Pon W Śr C Pt S N
« Lu   Kwi »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
